La idea central es clara: si on descopre que sta montando un cavalo morto, lo plus sensato es descender e lasciar-lo.
Non obstante, in la práctica, multas vices ocurre lo contrario. In loco de abandonar el cavalo morto, se prenden mesuras como:
• Comprar una nova sela de montar pro el cavalo.
• Meliorar la alimentación del cavalo, malgrado que sía morto.
• Cambiar el cavalero in loco de afrontar el problema real.
• Dimiter el incargato de los cavalos e contractar alcuno novo, expectando un resultato diferente.
• Organizar reuniones pro discuter còmo augmentar la velocitate del cavalo morto.
•
Crear comités od equipas de travalio pro analisar el problema del
cavalo morto desde totos los ángulos. Istes comités travalian durante
menses, elaboran reportos e finalmente concluden lo obvio: el cavalo es
morto.
•
Justificar los esforcios comparando el cavalo con altros cavalos mortos
similares, concludendo que el problema fue un manco de intrainamento.
• Proponer cursos de formación pro el cavalo, lo qui implica augmentar el buget.
• Redefinir el concepto de “morto” pro convincer-se que el cavalo ancora tiene possibilitates.
Lección aprendita:
Esta
teoría pone in evidencia còmo multas personas e organizaciones preferen
negar la realitate e perder tempo, resursas ed esforcios in soluciones
inútiles, in loco de acceptar el problema desde el principio e prender
decisiones plus inteligentes ed efectivas.
(artículo original in espaniol, per Jr Torres Rodea, in el grupo de Facebook ‘Psicología Social’)

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